Tuesday, September 3, 2013

Rajuk Raya - 2013


Hari Raya 2013

Sinopsis : Suami merajuk kerana isterinya tidak mahu mengikut beliau bercuti hari raya di rumah ibunya. Isteri sedar bahawa beliau sudah tidak punya apa-apa lagi dan akhirnya menurut kemahuan suami.
Moral : Walaupun kita tidak sepakat, tetapi kita mesti berjalan sehaluan demi membina masa depan.

Video ini adalah kerjasama dengan Pusat Khidmat Komuniti DUN Sg Panjang, di mana ADUN Sg Panjang, YB Budiman Mohd Zohdi ingin mencari satu kelainan mengucapkan selamat hari raya kepada pengundi beliau.

Kredit :

Pelakon
Budiman Mohd Zohdi
Rozi Yanti

Kamera 5D Mk II
Eddy Aidil
Anas Aiman Husyn


Sound
Ikram Daud

Editor
Ikram Daud
Versi Director's Cut adalah suntingan Saya

Peralatan Sokongan Kamera
Info Planet Studio

Pembantu Produksi
Akmal Daud

Pengurus Produksi
Zaza Sofia

Penerbit
Budiman Mohd Zohdi

Skrip & Arahan
Saya

Props
Saga FLX Bapak Saya
HP Nokia Budiman
HP Samsung Rozi Yanti

Wardrobe
Pelakon sendiri punya

Lokasi
Rumah Saya
Hentian Bas RapidKL
Kawasan kampung belakang ofis saya









 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails